söndag 18 september 2016

Men...vad gjorde vi då?

 
I går tog jag inte en ny bild på hela dagen! Konstigt! Vad gör man då? Tittar tillbaka i tiden förstås. De här dagarna 2009 var vi på resa till Trosa och gamla hemtrakter och då plötsligt träffade jag två kära bekanta på ICA. Det var vi som var hjärngänget i Mulleskolan i Trosa på 1970-talet. Det blev många glada skratt....men himmel!! Jag har fortfarande samma kläder nästan varje dag.
 
 
2010 hade vi hittat en kartong med gamla diabilder hos en bekant och här sitter vi då i början av 1970-talet. Flätor!!!
 
 
2011 arbetade jag tydligen med något projekt för plötsligt hade jag fotat av gamla bilder med kung V-Gurra på älgjakt i Bödaskogen på Öland.
 
 
2012 var vi på välbesökt infomöte med Sveaskog. Vi åkte runt i vår stora skog häruppe och tittade på olika typer av skogshantering, allt från betade tallängar till produktionsskog. Intressant!
Jaha, då klarade jag av dagens inlägg också!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar