torsdag 12 januari 2017

Efter regn kommer solsken....

 
....och efter vinter kommer vår. Det bråkiga vädret har lugnat ner sig för den här gången efter kvällens och nattens stormvindar och elavbrott. I dag är det tydligen glashalt överallt enligt morgonens radiorapporter.
 
 
Jag, däremot, ska njuta av vårbilder idag. Det är hög tid att tänka på lite förnyelse bland mina vårkort, som bland annat säljs i Löttorpsboa, så jag ska vältra mig bland snödroppar, blåsippor och annat härligt....
 
 
....som omväxling mot alla gråtonade isbilder.
 
 

2 kommentarer:

  1. Fick en lindrigare chock först när jag tittade in hos Dig. Men så såg jag att det var vår-bilder du skulle njuta av. Det behöver man nu, för det är ett "jäkla " väder
    på gång. Solen försöker ., och försöker skina klart, men det är alldeles
    för tunga moln i vägen. Vi försöker att njuta så gott det går.

    SvaraRadera
  2. Precis som Hajan ovan så undrade jag vad det var frågan om!? Ni kunde väl inte ha vår redan? Men sen så log jag förnöjt, ni har nog precis likadant trist väder som oss.
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera